Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: GONZO^ (prager_at_kki.net.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 18:39:55 MET

A teraz naprawde co o tym mysle.

Uzywam pirackiego oprogramowania bo tak taniej nie kupie orginala bo po co
mam wydac kilka razy wiecej.H.. mnie obchodzi jakis tam programista ktory
nie ma za co zaplacic rachunkow i nakarmic dzieci
JEGO PROBLEM. Ta bezsensowna dyskusje zaczol jakis sfrustrowany programista
ktory widzi ile pieniazkow nie trafia do jego kieszeni.Ja tez bylem wsciekly
kiedy raz zszedlem na parking i zobaczyle wybita szybe i brak radia,moj
problem prawda kogo on obchodzil NIKOGO.Dostalem nauczke teraz samochod
trzymam na parkingu strzezonym i jest ok.Jak go boli niech cos z tym zrobi a
nie odwoluje sie do sumienia pirata.Jezeli chodzi o sumienie to tego juz
chyba nikt nie ma ,nie zabijam bo mnie moga zamknac,uzywam piratow bo mi nic
za to nie grozi.
Sumienie HA HA HA . Kto je ma ???? Ogladajac w wiadomosciach
glodujace dzieci mysle sobie:" no biedne sa " dobrze ze to nie ja!!!
I tak robi kazdy z nas, najwyzej powie ze to straszne a na drugi dzien idzie
do pracy i zapomina.Znieczulica totalna.A polowa grupowiczow
wysowa jakies tam argumenty za tym jak powinno byc a jak nie powinno ,kto i
kogo okrada firme czy czlowieka , a i tak uzywaja piratow, co mnie obchodzi
jakis tam programista u mnie zostaje w kieszeni i koniec.Gdyby to mnie
dotykalo w jakis sposob to tez by mnie krew zalewala i staral bym sie jakos
to zmienic .Chce pietnowac piratow niech to robi bo pewnie tylko tyle
moze.Zostal zawodowym programista bo to lubi i na tym zarabia,zal mu dupe
sciska ze go okradaja to niech zmieni zawod.Wiem wiem jak by ktos do mnie
tak mowil dal bym mu w pysk,mowie tylko co mysle i co widze na tym parszywym
swiecie.

Teraz zostawiam wolne miejsce na txt typu: zal mi ciebie,biedny z ciebie
czlowiek itp itd.

PSZEMOL KIJ CI W OKO
PIENIAZKI PIENIAZKI PIENIAZKI KOCHANE KIEDY WAS DOSTANE ............... I O
TO TU TYLKO CHODZI , NO MOZE JESZCZE O WLADZE Hmmmmmmmmm nie wiem
nie znam sie jestem tyko glupim malutkim czlowieczkiem(prawda).

Gonzo
P.S. pszepraszam za lacine(jest tylko po to aby wyrazic moj stan
emocjonalny) i za bledy(mam dysortografie).