Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram

Autor: Jacek Kijewski (jacek_at_softomat.com.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 15:29:01 MET

On Fri, 6 Nov 1998, Roman Mitka wrote:

> Ale w pracy mam Winde (legalną), a nie Linuxa.

Mozesz zainstalowac legalnego Linuxa. StarOffice 4.0 kosztuje w Calderze
49$ (porownajcie z cena MS Office Pro). Adabas-D 1 user jest darmowy.
Postgress jest darmowy w ogole. Itd. Gimp jest absolutnie free.
Porownajcie z cena Adobe Photoshopa (tylko pol klasy lepszy).

Wiec, skoro masz winde, to cierp...

  Jacek Kijewski, jacek_at_qna.softomat.com.pl (zajrzyj tez www.softomat.com.pl)
                Kazda dostatecznie rozwinieta technologia
                niczym szczegolnym nie rozni sie od magii