Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 21:49:55 MET

Roman Mitka <mitka_at_convector.com.pl> napisał(a):

>Ale w pracy mam Winde (legalną), a nie Linuxa.

StarOffice czyta pliki Worda 97, podobnie Applixware (to so Linuksowe
office'y). Oba AFAIR są darmowe do użytku domowego. Niedługo ma
pojawić się darmowy WordPerfect (obecnie jest płatny). Powstaje też
KOffice. Wystarczy poszukać a rozwiązanie się znajdzie.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com