Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Andrzej Olszewski (andyo_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 09:27:00 MET

>Dla mnie jesteś godzien pogardy. Uważasz, że robisz źle i nie
>przestajesz
>tylko robisz to dalej. Ja przynajmiej uważam, ze nikomu nie robie
>krzywdy.

ROTFL. :-)))))

Złodziej, który kradnie i uważa że to słuszne jest OK, a ten co wie że jest
złodziejem i że robi źle jest godzien pogardy. No to dalej, morderca który
morduje i myśli że uwalnia mnie od cierpień też jest OK za to ten, co... -
zresztą, szkoda gadać.

Cienka ta dyskusja. Złodziej to złodziej, spiracono mi program parę razy i
znam to uczucie. Czasami nie masz kasy żeby zapłacić jakieś chore rachunki
a wiesz że
jakiś gościu nielegalnie pracuje na twoim oprogramowaniu i nic mu nie możesz
zrobić.

Andrzej Olszewski (andyo_at_box43.gnet.pl)