Re: Do posiadaczy MIDI Interface

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl.spam.dev.null)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 08:04:02 MET

..machine running, bzz, bzz.., Thu, 05 Nov 1998 16:18:07 GMT, bzz, bzz
..., McGyVer ... bzz, bzz..., wrote :

>Jeżeli podłączasz go do karty muzycznej, to musisz zainstalować sterownik z
>dyskietki dołączonej do karty. U mnie jest to coś w stylu Control Interface

?
Sterownik MIDI instaluje się zawsze niezależnie od tego czy masz do
niego coś podłączone czy nie. We właściwościach natomiast
przestawiasz, czy ma grać na wewnętrznym syntezatorku czy na MIDI OUT.
MIDI IN jest natomiast aktywne od razu i Windows nic nie musi
wykrywać.
Czyżbyś chciał ujrzeć w panelu sterowania "Klawiatura Roland XXX" ? :)

Marek Nazarko
CSBI Administrator http://www.csbi.com.pl