Re: Diamond sonic S90 - problem z mikrofonem

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 08:07:32 MET

Waldek napisał(a) w wiadomości: ...
>Cześć
>nabyłem ostatnio taką karte i mam problem
>z mikrofonem - zbyt mala czulosc
>ten sam mikrofon (pojemnosciowy) pracuje ok. z kartą SB
>wszelkie ustawienia softwarowe sprawdzilem
>i mam obawy co do sprzetu.
>
>Czy ktos ma podobna karte i jak to wyglada u niego ??
>
>Pozdrawiam
>Waldek
>woczko_at_kki.net.pl

Mam tez ta karte i jak na razie zadnych klopotow. Piszesz, ze ustawiles
software, ale sprawdz: volume control, zaznacz w "opcje", "zaawansowana
regulacja". Nastepnie przy mikrofonie wejdz w "zaawansowane" i zaznacz "Mic
Gain (+20 dB). Wtedy zwiekszy sie czulosc mikrofonu. Oczywiscie nie masz
odlaczonego mikrofonu, ani suwaka potencjometra ustawionego na minimum?

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo:
sebas_at_ns1.widzew.net