Re: CD-ROM Creative'a?

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 02:14:46 MET

Grzelak Jacek napisał(a) w wiadomoœci: ...

| Czesc! Namierzylem wlasnie w sklepie CD-ROM firmy Creative Labs o
nazwie
|Infra 48oo (sprzedawca podaje, ze ma pr. 32x) za 260 PLN - OEM.Jezeli
ktos
|wie cos o tych napedach lub wie, jak wypadaja w porownaniu z innymi
(sam
|wiem, ze taki Asus moze byc nieco szybszy i dokladniejszy, ale ten
|Creative'a ma troche wiecej dupereli, np. pilota, a ze nie mam
porzadnego
|hi-fi to by mi sie przydalo). Szczegolnie chcialbym wiedziec, czy nie
> [...]

Creative sam nie robi sobie napedów. Ja tez mam Creative (4x -
staruszek). Tak naprawde jest to Matsushita. Nawet znalazlem gdzies
test tego modelu pod nazwa Matsushita wlasnie.

Problemów z nim raczej nie mialem. Czyta wiekszosc formatów.
Faktem jest jednak, ze nie potrafil odczytac do tej pory dwóch plytek
(nagrywanych!!!), które na innych napedach czytac sie daly. W ogóle
ich nie widzial. Jednej od razu. Druga kiedys czytal bez problemu, a
ostatnio, gdy chcialem z niej skorzystac - w ogóle jej nie widzi. Na
innym napedzie jest OK.
Moze trzeba by go wyczyscic. Do tej pory nic z nim nie robilem.

Co do wspomnianego napedu. Fajny jest (tak na oko). Warto by sprawdzic
jaki jest rzeczywisty producent (i jak stoja jego napedy w
rankingach). Moze to faktycznie autorski produkt Creative?
Zastanawiam sie, czy nie widzialem gdzies (w jakims magazynie) testu
tego napedu. Trzeba poszukac.

Jesli kupisz - podziel sie wrazeniami.

Pozdrawiam

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+