CD-ROM Creative'a?

Autor: Grzelak Jacek (grzel_at_alfa1.it.pw.edu.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 11:20:59 MET

  Czesc! Namierzylem wlasnie w sklepie CD-ROM firmy Creative Labs o nazwie
Infra 48oo (sprzedawca podaje, ze ma pr. 32x) za 260 PLN - OEM.Jezeli ktos
wie cos o tych napedach lub wie, jak wypadaja w porownaniu z innymi (sam
wiem, ze taki Asus moze byc nieco szybszy i dokladniejszy, ale ten
Creative'a ma troche wiecej dupereli, np. pilota, a ze nie mam porzadnego
hi-fi to by mi sie przydalo). Szczegolnie chcialbym wiedziec, czy nie
sypnie sie szybko i czy bedzie wszystko czytal (np. pirackie plytki).
Bede bardzo wdzieczny za kazda pomoc.