Gazeta fachowa - kto jest chetny?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 00:38:42 MET

W zwiazku z propozycja imc Coogera zaczalem sie zastanawiac nad
wydawaniem _fachowej_ gazety. Poniewaz rozwiazanie "papierowe" nie
wchodzi w gre ze wzgledu na koszty wiec pozostaje jeszcze jedna
mozliwosc : gazetka w pliku. Gazetka niestety ze wzgledu na czas na
nia poswiecony i koszty zwiazane z przygotowaniem i rozeslaniem
musialaby byc platna. Cena jest oczywiscie uzalezniona od
zainteresowania. Takie rozwiazanie ma powazne plusy :

- ze wzgledu na krotki cykl "wydawniczy" moze byc np. tygodnikiem

- ze wzgledu na forme mozna ja przechowywac niezaleznie od ilosci
wolnego miejsca w mieszkaniu (miejsca na dysku juz to nie dotyczy) :)

- ze wzgledu na bliski zwiazek z grupami jej zawartosc moze byc
dostosowana do wymagan czytelnikow (oczywiscie nie wszystkich) :)

Mam nadzieje ze Cooger nie pomylil sie w swoich obliczeniach i
rzeczywiscie znajda sie chetni na periodyk w takiej postaci. Oczekuje
na zgloszenia chetnych i propozycje dotyczace zawartosci i formy
gazety pod adresem vindex_at_kki.net.pl

Pozdrowienia

Vindex