Re: OPTi 929

Autor: Mateusz (Firm_at_no_firm.com)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 00:44:08 MET

>Dlaczego po zainstalowaniu karty (jak w temacie) w Wingrozie 95 nie da
>sie napiac duzego Ł i Ć? Ktos ma normalne sterowniki do tego?
[..]i ten nieszczesny Shuttle Sound System 48).
>Swoja droga duzo czasu mi zajelo zanim odkrylem, ze to przez karte
>dzwiekowa.

Na podstawie moich doswiadczen z podobna karta Opti Mad 16 (czy cos takiego)
i tym samym problemem moge podpowiedziec Ci dwa rozwiazania:
1. uzywanie starych sterownikow od Win3.11 - problem sie nie pojawia, tylko
jakosc dzwieku nie ta :(
2. uzywanie nowszych od Win95 piszac Ł i Ć przy pomocy Caps Lock'a zamiast
Shift"a :(
Ewentualnie pozostaje trzecie rozwiazanie - wymiana na nowsza - przy
obecnych cenach SB16 to chyba najlepsze wyjscie - ja ze wzgledow zdrowotnych
swojej pozbylem sie juz dawno :)

Pozdrawiam,
Mateo