TNT vs G200 vx S3 Savage3d vs Voodoo 2 w 3dmark99

Autor: Fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 00:30:35 MET

Chodze sobie po sieci i znalazlem ciekawy link dotyczacy porownania
najnowszych akceleratorow w nowym tescie 3dmark99
Sadze ze przyda sie on przede wszystkim osobom chcacym kupic nowy sprzet,
jednak moja uwaga przeczytac to do konca i przede wszystkim samemu wyciagnac
wnioski.
http://www.agn3d.com/hardwaresection/default.cfm?revid=53
Przytaczam ten test gdyz nigdy za wiele informacji i nie chodzi mi tu o
promocje jakiegokolwiek chipu.
Moja osobista uwaga wydajnosc chipu zalezy bezposrednio od jego
czestotliwosci pracy ewewntualnie czestotliwosci komunikacji z pamiecia.
Niezawsze produkty dostepne na rynku posiadaja takie same czestotliwosci
pracy jakie akurat posiadaly karty testujacego.
 i stad roznice i rozczrowania. Swoja droga przydaloby sie wiecej informacji
na jakie czestotliwosci dadza sie karty podkrecic. O procesorach tak wiele
wiadomo a o kartach tak niewiele

Pozdrawiam