Re: Gdzie w Krakowie najtanszego Celerona ?

Autor: Krzysztof Kubas (krzychoo_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 23:27:11 MET

Creavis wrote:

> :-))))) ale sie usmialem :-)))) czyli co, do sklepu komputerowego tylko w
> lachmanach-a najlepiej nie myc sie przez tydzien :-)

Nie ublizajac mojemu kumplowi, to jest to najprawdziwsza prawda ;) Drugi przyklad
to gielda. Inny kumpel chcial kupic plyte i proc P-75. Cena byla dla niego lekko
zaporowa a gosc ktory sprzedawal nie chcial sie targowac - ale jak zaczelismy
szukac 5 i 2 zlotowek po kieszeniach to od razu obnizyl cene o 30 zł (tyle nam
akurat brakowalo)