Re: Zapisanie 2Mb Flash EEPROM z biosem do Asusa P2B

Autor: Marek Guevara Braun (marek_at_atm.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 23:20:33 MET

Xylodius wrote:

> Facet, jakbys schrzanil choc jeden bit w kodzie BIOSu, to by Ci
> sie w ogole komp nie wlaczyl.
> To na pewno nie wina biosu.

A jednak byl to bios. Po ponownym zaprogramowaniu wszystko chodzi OK.
Pomogla mi firma Momik tel 641 56 70 (w-wa).

Cala przyjemnosc kosztowala mnie 5 zl Przy okazji przed programowaniem
pracownik firmy porownal zawartosc mojego EEPROMu z plikiem z biosem
i wykryl roznice na samym koncu - to muialo byc to miejsce.

Pozdrawiam,
Marek