Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 23:11:23 MET

On Thu, 5 Nov 1998 13:29:15 -0600, "Pszemol" <pszemol_at_polbox.com>
wrote:

>Niestety niewielu to rozumie. Są ludzie, którzy uczą się od tych którzy
>tego nie rozumieją i stykając się po raz pierwszy nikt im nie powie,
>że to kradzież.

To jest moje osobiste zdanie ale uważam, że w obecnej Polsce
człowiek naprawdę uczciwy nie ma pieniędzy. Wystarczyło obejrzeć
listę zarobków publikowaną w Gazecie Wyborczej.

>Dokładnie o to właśnie chodzi. Powszechna dostępność pirackich
>kopii najlepszych programów w danej dziedzinie niszcze producentów
>słabszych lecz tańszych programów.

Jak to? To Microsoft sam sobie robi konkurencję ?

>Co najmniej. To jest po prostu złodziejstwo bez powodu.
>Kradną coś czego nawet nie potrzebują! To jest choroba psychiczna!

Rozumiem, że kolega specjalizował się w psychiatrii.

>i to do kwadratu! Niedawno dyskutowałem z Markiem Obermanem
>na temat kradzieży softu. Ten człowiek pisał, że kradnie software bo nie
>stać
>go na niego. Potem kilka dni później wystawił post treści: "Mam na zbyciu
>1000zł na nową kartę grafiki. Poradźcie co można za to kupić!"

Czy napisał, że kupuje dla siebie ? A co kolegę upoważniło do
zaglądania do kieszeni Marka Obermana ?

Jawohl, Herr fuhrer. Ordnung must sein.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl