Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 23:06:24 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <71sudj$r9o_at_h1.uw.edu.pl>...

>i to do kwadratu! Niedawno dyskutowałem z Markiem Obermanem
>na temat kradzieży softu. Ten człowiek pisał, że kradnie software bo nie
>stać
>go na niego. Potem kilka dni później wystawił post treści: "Mam na zbyciu
>1000zł na nową kartę grafiki. Poradźcie co można za to kupić!"
>Człowiek, któy tłumaczy, że nie ma pieniędzy na Win95 za 200 zł
>kupuje kartę video za 1000zł. Kpina! Konkluzja: kupuje sprzęt tylko
>dlatego,
>że nie można go skopiować! Tacy nadają się na przymusowe szkolenie
> [...]

Moze laskawie nie wycieraj sobie geby moim
nazwiskiem, jak zwkle wszystko przekrecasz,
dobrze wiesz (a moze masz skleroze) ze,
np. win 98 mam legalny i wszystkie gry tez
o czym pisalem wowczas w dyskusji.

Pisalem wtedy dokladnie o 3D studio MAX
o pakiecie Office i o profesjonalnych programach
do obrobki 2D. Za te 1000 zl na karte nie
kupilbym nawet opakowania od tego softu.

3DS to kilkanascie tysiecy zlotych, Programy
do 2D w granicach 2000-4000. Nie bede przytaczal
calej tamtej dyskusji, dodam tylko, ze zeby dostac
prace na pol etatu (studiuje dziennie) juz na pierwszym
spotkaniu chetni na stanowisko musieli max
szczegolowo oddac w 3DS scene z przykladowej
planszy przedstawiajacej dosc skomplikowane
pomieszczenie.

Po raz kolejny prosze podaj mi substytut 3DS
po nauce obslugi ktorego moglbym usiasc
swobodnie i zrobic cos bardziej skomplikowanego
pod 3DS.

Dyskusja ta stala sie juz jakies pare postow
temu tak samo bezsensowna jak poprzednia.
Z Twoich postow bije w zasadzie juz w tej
chwili jedynie tylko strach o wlasny tylek,
wiec sobie daruj obrazanie innych bo to juz
sie stalo nudne i wez sie za stworzenie
odpowiednich zabezpieczen do swojego
softu, o ile potrafisz wogole cos takiego
napisac. A jak nie potrafisz to wez sie za
nauke zamiast przytaczac co chwila glupawe
teksty o komuchach i wychowaniu.

Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067