Re: Piętnuję wszystkich

Autor: Wojtek Bolimowski (wojtekb_at_ias.wat.waw.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 22:37:34 MET

GONZO^ wrote:
> Realia sa takie kradnie sie dlatego bo mozna i nic za to nie grozi
> niestety oprogramowanie szczegolnie uzytkowe jest tak drogie ze
> nie moze na nie sobie pozwolic zaden srednio zarabiajacy polak.
Obecnie zaczyna sie to zmieniac i mozna kupic oprogramowanie drozsze
i tansze. Jesli Cie nie stac (tak jak mnie) na Corela za kilkaset
zl. mozesz kupic Windows Draw Micrografx'a za ok. 50 zl. Do potrzeb
domowych lepszego nie potrzeba. Jesli zas prowadzisz prace graficzne
zawodowo to lepsze oprogramowanie powinno szybko zarobic na siebie.

TO CZY UZYWASZ PIRACKIEGO OPROGRAMOWANIA TO TWOJ WYBOR.
Musisz wybrac jestes zlodziejem lub nie.

> Skoro wszyscy wiedza ze jest piractwo dlaczego nie obnizy sie cen ?
> Gdybym mial wybierac miedzy piratem W98 a oryginalem za 50 zl
> napewno wybral bym to drugie bardzo prosty sposob.Jezeli nie
> maja sprzedac wcale to czemu nie za 50 zl.Oczywiscie powinne tym byc objete
> programy do uzytku na kompach osobistych.Jeszcze mala adnotacja typu: DO
> UZYTKU DOMOWEGO, DO UZYTKU W POLSCE, i po sprawie.
Programy tanie zaczynaja sie wlasnie pojawiac (patrz wyzej).
Jak Cie nie stac na Windows zawsze mozesz zainstalowac bezplatnego
Linuxa.
Zawsze masz wybor. Zlodziejstwo lub uczciwosc.

> Apropo wypowiedzi "skoro kogos stac na maszyne za pare tys zl to niech nie
> mowi ze nie stac go na oprogramowanie" dla mnie jest roznica wydac (ciezko
> uzbierane pieniazki) 4 tys za kompa z pelnym pakietem programow a 3 za sama
> maszyne!!!!!!!
Dla kazdego jest ciezko. Nie rozczulaj sie nad soba.

> Gonzo
> P.S. I prosil bym nie poruszac tematu relig i chrzescijan bo w tej
> dyskusji nie idzie tego do H... przypiac.Idz sie wyspowiadaj i nie wyskakuj
> mi tu z takimi.
Zgadzam sie to kwestia zasad.
Rozumiem, ze ty ich nie masz (przynajmniej tych pozytywnych)

--
Wojtek