Re: zielony odcień po skanowaniu

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 21:05:52 MET

On Thu, 05 Nov 1998 06:42:52 GMT, "Harry" <gjedrasi_at_friko6.onet.pl>
wrote:

>Hej,
>Mam skaner HP ScanJet 5P. Po zeskanowaniu obrazków,
>ciemniejsze miejsca mają widoczne przesycenia
>kolorem zielonym. Dzieje się tak od niedawna.
>Nie wiecie czym to jest spowodowane?

NTG. pl.comp.grafika, pl.comp.dtp.

Darek

P.S. A co to w ogole znaczy - widoczne przesycenia zielone? Na ekranie
wlasnymi oczami widzisz czy tam gdzie ma byc neutralna gleboka szarosc
skladowa zielona cyfrowo wystaje znacznie ponad reszte? W pierwszym
przypadku - rozjechal sie monitor lub skaner, w drugim - skaner.
Pogrzeb na poczatek w profilach.