Re: Nagrywarka Philips -- opinie

Autor: Michal Chrominski (mchrom_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 14:35:17 MET

> Prosze o opinie nt nagrywarki IDE CD-RW PC 362 RW
Jestem posiadaczem takowej od 2 miesiecy, nagralem okolo 20-30
plytek i jestem zadowolony. Poczatkowo mialem pewne problemy,
/2 plytki robia za podstawke pod kubek/, myslalem, ze jest
uszkodzona, ale zainstalowanie swiezszego bus mastera ozywilo
zarowno nagrywarke , jak i CDka.
Niestety w chwili obecnej predkosc nagrywania wydaje mi sie
niewystarczajaca /okolo 35 minut/plyte/, lecz koszt przyzwoitego
sprzetu SCSI oraz kontrolera jest za duzo wiekszy.
Do domowego uzytku nadaje sie calkiem dobrze, plyty audio nagrywa
tez calkiem fajnie /najlepiej na zlotych nosnikach - na
niebieskich moim zdaniem sa wytlumione wysokie tony/.

Michal Chrominski
mchrom_at_sgh.waw.pl