Re: CD-ROM Philips

Autor: Michal Chrominski (mchrom_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 14:28:24 MET

> Proszę o opinie o CD-ROMie Philips x36 UDMA.
> Podobno Philipsy x24 czytały tylko niektóre płytki.
> Czy x36 mają ten sam problem?
> Jaką mają prędkość zrzucania audio?
Jestem posiadaczem x36 philipsa i prawde mowiac dotychczas
odmowil czytania kilku plikow na jednej plytce /odczytalem je na
nagrywarce philipsa, wiec w x36 korekcja rewelacyjna pewno nie
jest/.
Jesli zas chodzi o zrzucanie audio, to osiaga okolo x9, przy czym
poczatkowo mialem z tym spory problem, ale nowy bus master
rozwiazal wszystkie klopoty.

Michal Chrominski
mchrom_at_sgh.waw.pl