Re: sory spójrzcie tu

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 12:39:20 MET

Sebastian Grzanowicz wrote:

> sory wielkie że wyjade ze znanym tematem
> ale mam problem z podkręceniem celerona 300
> po pierwsze mam gównianš płytę PC Chips bxcel czy coœ w tym stylu

To po co kupowales te "gowniana plyte"? Zeby teraz narzekac?

> w każdym bšdz razie pardło
> zaklejam nóżkę B 21 ale nie jestem pewien czy to ta
> jak to liczy góra dól góra dól czy może dół dól dól .... a dopiero góa

Naprzemiennie;dol-gora-dol-gora,liczac od pinu B1.

> czym mam jš zaklejić wykorzstałem papier od naklejek na dyskietki

Szkoda ze nie bandazem :)
a:waski pasek tasmy izolacyjnej
b:lakier do paznokci (mama, dziewczyna, zona - powinna miec)
c:teflonowa tasma klejaca

> napiscie też czy tonapewno nóżka B czy może A

B21.
A co nie da sie inaczej, np. zworkami albo z BIOS, ustawic predkosci FSB
na 100MHz?
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski