sory spójrzcie tu

Autor: Sebastian Grzanowicz (seboace_at_mail.gwl.koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 11:33:15 MET

sory wielkie że wyjade ze znanym tematem
ale mam problem z podkręceniem celerona 300
po pierwsze mam gównianš płytę PC Chips bxcel czy coœ w tym stylu
w każdym bšdz razie pardło
zaklejam nóżkę B 21 ale nie jestem pewien czy to ta
jak to liczy góra dól góra dól czy może dół dól dól .... a dopiero góa
ale to raczej bzdura
czym mam jš zaklejić wykorzstałem papier od naklejek na dyskietki
po wyjęciu znajdował się w tym samym miejscu itd( i chyba się
nieprzedziurawił
napiscie też czy tonapewno nóżka B czy może A
a może mam zakleić jeszcze jakšœ ?