Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Harry (gjedrasi_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 08:06:30 MET

[ciach..]
>to żadnego skutku. W związku z tym, my, polscy użytkownicy internetu,
>postanowiliśmy przystąpić do OGÓLNOKRAJOWEGO PROTESTU !
>
>PROSIMY WAS, POLSKICH INTERNAUTÓW, O PRZYŁĄCZENIE SIĘ
>DO TEJ AKCJI. IM WIĘCEJ NAS WEŹMIE W NIEJ UDZIAŁ, TYM WIĘKSZĄ
>MAMY SZANSĘ NA WYSŁUCHANIE!!!

Powiem krótko: POPIERAM i przyłączę się.
Staram się też od tygodnia namówić ludzi z mojego otoczenia.
I muszę powiedzieć, że spotykam się z dobrym przyjęciem.

Tak więc jest nadzieja :-)

PS. Namawiam wszysktich do wpisania się na listę popierających
protest: http://besu.ch/protest

pozdrówka
Harry

  Grzegorz Jedrasik