Re: Nie mam schowka. Nie moge kopiowac plikow. Co jest grane ? Win95

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_alder.w.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 00:07:39 MET

Dnia Wed, 04 Nov 1998 15:17:24 GMT grzegorz_at_satan.pl.eu.org (Grzegorz
Sterniczuk) pisze:

>Ale to nie było win-1250 ani nic podobnego, to był Unikod !

Ty mi nie mów o Unikodzie w wykonaniu Oulooka Expressa. Kiedyś
wysłałem list w Unikodzie tymże programem i odebrałem. Szkoda, że sam
po sobie nie potrafił rozczytać i miałem podobne śmieci, jak powyżej.

---
 Tristan hrabia Alder

Z powodu wkroczenia do mojego organizmu Wielkiego Brata Grypa
z przyjacielską wizytą wirusów, za swoje czyny nie odpowiadam.