Re: Uwaga na firme Trio Komputers w Warszawie! Chistoria Problemu

Autor: Przemek Szuba (szuba_at_cavern.com.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 22:01:30 MET

> [ciach]

> see ya! akane...
>
> P.S. Najczesciej wystarczy tylko wejsc i zobaczyc reakcje na pytanie o
> sprzet...
> Byloby milo, gdyby info o "dobrych" firmach sie pojawilo na grupie :)
> oczywiscie od uzytkownikow i obiektywne jak najbardziej...
> Nie wszyscy moga sami zlozyc komputer z klockow.

O.K. Musze przyznac ze jeszcze w zyciu nie trafilem na taka firemke (moze to i
dobrze :). Natomiast uwazam ze naleza sie slowa pochwaly firmie Tron Computers
z Krakowa (kto mieszka ten wie :).
Przede wszystkim urzekla mnie tam mila i konkretna obsluga klienta oraz - co
prawda - niezbyt szybki ale skuteczny serwis. Kupilem tam kiedys naped cd - za
namowa sprzedawcy. Byl to naped 2x SONY CDU-55E (pamietam dokladnie :), a - jak
sie potem okazalo - dzialal lepiej niz duzy odsetek 5x, 6x a nawet 10x (np.
Techmedia - bleurgh!). Nastepnie kupilem modem. Owszem, polecali mi drozszy
(byc moze i lepszy), ale ja wolalem ten pierwszy. O dziwo obsluga NIE ZACZELA
wywracac oczami, ze niby jaki to ja jestem glupi, i ze w ogole powinienem miec
wyrzuty sumienia ze kupuje takiego 'cieniasa', itp, itd.....
A co jest zadziwiajace dzialo sie to dobre 2,5 roku temu, a wtedy takie to
pozytywne nastawienie do klienta nalezalo jednak do marginesu (juz niezbyt
waskiego, ale dalej marginesu) zdarzen ;p
Kiedy modem szlag trafil (przez wyladowanie atmosferyczne zwane pospolicie
'piorunem') zawiozlem go do serwisu, i uslyszelm tylko: "nic sie nie da zrobic,
prosze przyjsc za tydzien - bedzie nowy"........... 8-D
I nie dosc ze byl nowy, to jeszcze z ukladem nowszej generacji :)

To tyle, dziekuje za uwage.
PoZdR!

--
#|  Przemek Szuba - Simpul