Re: Uwaga na firme Trio Komputers w Warszawie! Chistoria Problemu

Autor: Robert (rokko_at_polbox.com)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 17:28:28 MET

On Mon, 02 Nov 1998 15:14:27 GMT, piotrtal_at_promail.pl
(=?ISO-8859-2?Q?Ta=B3ajczyk_Piotr?=) wrote:

>... tak się zastanawiam... moze by jakiegos URLa zmajstrować, na
>którym to znajdowałby się dokładny adres tego typu "firm" wraz z
>opisem całego zajścia?

Po czym wlasciciel ktorejs z takich "napietnowanych" firm, kiedy dowie
sie, dlaczego jest ostatnio omijany przez klientow, wezmie sie na
sposob i wrzuci pod ten adres pare sfabrykowanych donosikow na swoja
konkurencje. A obawiam sie, ze nie bedziesz mial mozliwosci
sprawdzenia ich prawdziwosci.
Ja juz mialem okazje dowiedziec sie o paru oszczerstwach nt. mojej
firmy, (branza budowlana) i wiem, ze do takich "obywatelskich
ostrzezen" nalezy podchodzic z duuuza rezerwa.

Rob