Re: Omijanie blokady mnoznika w P2?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 19:26:35 MET

On Wed, 4 Nov 1998 12:10:17 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

<ciach>
>Fakt, rozpedzilem sie. Ale przy zalozeniu, ze mialby instrukcje obslugi i
>chcial zaszpanowac wiedza na forum publicznym, to czemu nie? :)

Najpierw musialby mu ktos to powiedziec :)

>("czy jak sie to sprasuje, to sie zmiesci w socket7?" ;) )

To juz moglby sobie sam wymyslic :))

>Modelka byla po prostu abstrakcyjna az do bolu, elektra za to po prostu
>bzdurna az do przesady - taka wlasnie imho jest roznica :).

To juz zalezy od tego co Cie interesuje :) Dla znajomych sprzetowcow
to bylo cos rozsadnego - dla mnie niespecjalnie :) IMHO u nas za pozno
jest specjalizacja (porownaj np. z elektronika) ale to juz wynika z
takiej a nie innej olosci wykladowcow

>Nic dziwnego w tym nie widze (przyzwyczajenie?). Ale moze nie bede szerzej
>sie rozpisywal, bo jeszcze studiow nie skonczylem :)

Ja skonczylem tak dawno ze moge sobie na to pozwolic :)

> No chyba,ze prywatnie
>;)

No problem :)

>Chektor