Re: Riva ZX na AGP z FIC 503+. Troche sie wiesza.

Autor: T.Zon (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 17:54:57 MET

> Na poczatku chcialem przeprosil, jezeli ten problem byl juz poruszany
> ale nie udalo mi sie w ostatnuch postach znalezc odpowiedzi na to
ptanie.
> Mam wiec plyte glowna FIC 503+ z VIA MVP3 i Rive ZX na AGP. Generalnie
> wszystko jest ok, jedynym probleme jest ciagle wieszanie sie Win95.
> Na sterwoniku 640x480/16 kolorow start win95 czesto konczy namalowaniem
> jakies czesci ekranu, a potem systaem sie wiesza. Po przeinstalowaniu
> na sterowniki od STB wszystko zaczyna dzialac ok, ale tylko na chwilke.
> [...]

Dopalanie 3D dziala tylko w 16bitach (HI Color) to moze byc problemem... a
jezeli nie no to mala lista

Plyta
Nowy BIOS do Fica,w BIOSIE: USB enabled, Write cache pipeline DISABLED,
VGA IRQ enabled
Winda
OSR 2, Via Power management patch, Usbsupp.exe, IRQ mini driver 1.1, VIA
AGP bodajze 2.9
 do tego sterowniki 1.82 STB lub 2.77 Nvidii i powinno chodzic i nawet
amiana na klawiature US nie jest potrzebna.

Jak beda jakies problemy to daj znac na priva.
Pozdr

ZoNzi at friko3.onet.pl
"The CORE... EAT THE CORE... You don't just throw
an apple away in a cruiser in deep space; you eat the Core!!!!"