Riva ZX na AGP z FIC 503+. Troche sie wiesza.

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_saxon.ant.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 14:53:17 MET

Czesc,

Na poczatku chcialem przeprosil, jezeli ten problem byl juz poruszany
ale nie udalo mi sie w ostatnuch postach znalezc odpowiedzi na to ptanie.
Mam wiec plyte glowna FIC 503+ z VIA MVP3 i Rive ZX na AGP. Generalnie
wszystko jest ok, jedynym probleme jest ciagle wieszanie sie Win95.
Na sterwoniku 640x480/16 kolorow start win95 czesto konczy namalowaniem
jakies czesci ekranu, a potem systaem sie wiesza. Po przeinstalowaniu
na sterowniki od STB wszystko zaczyna dzialac ok, ale tylko na chwilke.
System potrafi sie nagle zawiesic. Podobnie dziala QUAKE II - losowo
sie wiesza, glownie przy probie zmiany trybu graficznego. No i jeszcze
problem FinalReality - zawsze sie wiesza, kiedy ma dojsc do testu
ktory na swoje potrzeby nazywam "swiatlem w tunelu". Jest to bodajze
3 test, zaraz przed poruszajacymi sie robotami. Czy ktos ma jakies
sprawdzone rozwiazanie? (Pomijam sugerowane gdzieniegdzie mowiace o
zmiane kbd ns US)

Pozdrawiam,

                                                Krzysztof Oledzki