Re: i740 AGP i problemy

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 15:19:13 MET

>win95. nie instalowalem nic. swieza instalacja.

jeśli to OSR to doinstaluj usb support (m.in. obsługa AGP), jeśli nie to
znaczy że ten najstarszy złom i wymaga service packu 1 bodajże przed
zinstalowaniem usb.

>plyta pcchips na lx (chyba ex/lx)

Wwow toż to chyba szczytowe osiągnięcie tej firmy !!! Jesteś pewien że to
intelowski chipset ? Nie widziałem takich PC Chipsów, nie jest to czasem
jakiś ALI ? W każdym razie zainstaluj sterowniki AGP z CD do płyty i inne
dodatki (kontrolery IDE itd.). Jeśli to ALI to i tak może z i740 nie pójść
... ale może ?

>o kurcze nie pamietam bo nie siedze przy tym kompie

jak z płyty dołączonej do karty to powinno być ok

>chyba videoexcel

hehe toż to chyba PC CHIPS ... to może jednak pójdzie ? Ładne pudełka nie ?
I ten wykres z tyłu - szybszy od Voodoo II hehe ... PC CHIPS hehe ... hehe
aha ustaw w BIOSie AGP 2x

Cóż rozumiem, nie to co my herosi ;)

Cooger