Re: Kupie tani monitor 14"

Autor: Jacek Pniewski (jackpn_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 15:27:23 MET

liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl wrote:

> Na taki monitor to duzo za duzo, na 15 calowym
> malo co widac, a co dopiero na 14 calowym...

Wprawdzie nie na temat, ale poprzednik tez nie na temat.

Niekoniecznie, od 6 lat pracuje na monitorze SuperCom (kineskop
Hitachi - 6 lat bez zarzutu) w takiej wlasnie rozdzielczosci.
Np. w Windows 95 ustawiam duze litery i inne detale,
a wtedy wszystkie teksty mam normalnej rozdzielczosci, za to
znaczenie lepiej odwzorowane. Nie musze nadwyrezac wzroku,
za to przy rozmaitych podgladach, w roznych skalach, znakomicie
wszystko widac, nie ma zadnych szarych paskow zamiast tekstu.
Pracuje z przeplotem, ale wtedy najmniej mruga, bo poswiata
kineskopu jest dobrej dlugosci.

--
Jacek Pniewski
Warsaw Uniwersity, Institute of Geophysics  e-mail: jackpn_at_fuw.edu.pl