Re: Tani BX (pc-chipsa)

Autor: TeK (tomtek_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 14:12:47 MET

Cześć,
Ja mam PCChipsa na BXcel'u firmy ALi. Jest jeszcze BXPro chyba SiS'a (ale
nie wiem na 100%).

> Pare pytan:
> 1. Oczywiscie ma 100mhz, a moze ma wiecej?
Ma tylko 66 i 100MHz.
> 2. Czy nie ma problemow z AGP?
Nie mam karty AGP. Przez jeden dzień miałem S3 Savage i chodziło to raczej
kiepsko ale z tego co wiem to ta karta nigdzie dobrze nie chodzi.
> 3. Jak duzy ma mnoznik?
Mnożnik ma spory: 8X
> 4. Czy ma zwiekszanie napiecie co 0.1v?
Nie. Tak jak w ASUS'ie trzeba zaklejać/malować piny.
> 5. Jak ktos ma (lub nie), to niech cos napisac jak to chodzi?
U mnie trochę się gryzie z Windowsowymi sterownikami do Virge'a (Diamondowe
chodzą dobrze) co czasami powoduje zwisy na "twardo". Po za tym wydaje mi
się (nie jestem na 100% pewien czy jest to wina płyty) że gry chodzą
wolniej niż powinny. Mam średnio 30-40% klatek mniej niż na takich samych
konfiguracjach (Celeron266,Monster2) z porządnymi płytami.

Pozdrawiam,
TeK