Radiator i chłodzenie

Autor: TeK (tomtek_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 14:12:49 MET

Mam Celerona OEM (SL2SY Costa Rica) z dokupinym typowym dla Celrona
coolerem (ACC6060-10VHZ).
Gdy podkręcę go na 400 to po kilku minutach wszystko zaczyna się sypać lub
wieszać.
Zanim zawiesi się pierwszy raz (z reguły 3-10min po włączeniu) wszystko
chodzi stabilnie.
Wygląda na to że procesor się przegrzewa. Radiator natomiast wcale nie jest
taki gorący, gorąca jest tylko metalowa płytka przytrzymująca radiator od
drugiej strony procesora.
Do radiatora w miejscu gdzie styka się z procesorem przyklejone jest coś w
rodzaju cienkiej gumki.
Zastanawiam się czy tego nie odkleić a to miejsce posmarować silikonem.
Po za tym radiator przejmuje ciepło procesora porzez niewielką powierzchnię
metalowej płytki na procesorze. Nie wiem czy to jest prawidłowe i czy
trzeba podłożyć coś co by dotykało całą powierzchnię procesora i radiatora.
Czy zna się ktoś na tych sprawach?

Pozdrawiam,
TeK