Re: TyPsa znowu kręci, albo w Łodzi jest taniej

Autor: -=# Cait Sith #=- (CaitSith_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 21:21:25 MET

"Adam Szewczak" <horses_at_friko.onet.pl> wrote:

>"... Rzecznik Łódzkiego oddziału TP SA Iza Bogus podkreśla, że
>telekomunikacja pobiera opłaty jedynie za połączenie z serwerem - 7 gr. za
>minutę, natomiast sam dostęp jest bezpłatny".

>Konkluzja.
> Od kiedy to TP liczy 7 gr za minutę, ja przynajmniej nic o tym nie wiem.
>Albo z jakiej racji dzielą impuls na minuty.

To sie nazywa prawda niepelna :) Ale mimo to prawda. Mozesz miec Forda
T w dowolnym kolorze, pod warunkiem, ze bedzie on czarny :)
Za polaczenia mozesz placic w jednostkach minutowych (po ~7 groszy),
pod warunkiem, ze liczba minut bedzie zawsze podzielna bez reszty
przez 3 :)

--
-=# Cait Sith #=-
I. Nie bedziesz cytowal listow calych.