TyPsa znowu kręci, albo w Łodzi jest taniej

Autor: Adam Szewczak (horses_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 14:17:58 MET

Hej.
    W dzisiejszym dodatku GW Biuro i Komputer jest notka o proteście przed
Łódzkim oddziałem TP SA. Poprotestowali sobie uczniowie (i tak z tego nic
nie wyszło).
Co najciekawsze to to cytuję
"... Rzecznik Łódzkiego oddziału TP SA Iza Bogus podkreśla, że
telekomunikacja pobiera opłaty jedynie za połączenie z serwerem - 7 gr. za
minutę, natomiast sam dostęp jest bezpłatny".

Konkluzja.
    Od kiedy to TP liczy 7 gr za minutę, ja przynajmniej nic o tym nie wiem.
Albo z jakiej racji dzielą impuls na minuty.

--
Adam Szewczak - horses_at_friko.onet.pl - UIN: 5508333
                         By koń o swej sile wiedział