Re: Riva TNT

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 15:32:44 MET

> Dobrze by było gdybyś wrócił do pierwszego postu, który napisałem,
> gdyż poniższy tekst nie ma nic wspólnego z tym co zawarłem w
> moim liście, a w szczególności o zadurzeniu się w STB Velocity 128.
> To przeżytek ze starego komputera z LX i P2 266 MHz.

Rozumiem, że jednak odcinasz się od STB :-)

A historycznie (przeczytaj dokładnie własne posty):
Post 1. Sugerujesz, że lepiej czekać na nową TnT podpierając się wątpliwym
autorytetem.
Post 2. Sugerujesz, że TnT ma niedopracowane sterowniki i się przegrzewa oraz
nadmieniasz, że posiadasz STB Velocity 128. Wniosek sam mi się nasunął.
Post 3. Sugerujesz, że TnT istnieje aktualnie w wersji niedopracowanej, wciąż
opierając się na wypowiedziach innych ludzi.

W związku z tym, że nie masz TnT (a może się mylę?) na jakiej podstawie wydajesz
tak jednoznaczne opinie? Może należałoby jednak zaznaczyć, że jest to Twoje
własne zdanie i nie jest oparte na własnym doświadczeniu. Oczywiście, że
sterowniki mogą być jeszcze bardziej dopracowane, że karta się grzeje, że w
niektórych przypadkach nie można jej nawet stabilnie uruchomić. I piszę tak
mimo, że moje własne doświadczenie pokazuje dokładnie coś przeciwnego. A
wszystko to można zupełnie bezpiecznie przylepić prawie wszystkim nowym
akceleratorom.

Kris.