Re: c300A -box!!!

Autor: Creavis (creavis_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 15:34:30 MET

tu i tam pojawiaja sie opinie ze wersja box kreci sie lepiej niz "gola". poza tym
przy boxie odpada barowanie sie z riadiatorem i wiatrakami. choc nie przecze-jak sie
trafi na dobry exemplarz nie-box'a i walnie ze 2 wiatraki firmy "monsun ventylators &
co" (hehe) to moze i z 600mhz wyciagnie :-)))
Marcin Rzóska wrote in message <363ef493.0_at_news.vogel.pl>...
>Cze!!!
>Czytam pilnie i uważnie wszelkie posty na temat overclockingu Selera, ale
>jeszcze nigdy nikt się nie wypowiadał na temat następujący:
>1. Czy lepiej kupić selera box'a czy lepiej zwykłego plus np. dobry podwójny
>wiatrak
>2. Czy firmowy wiatrak box'a dobrze radzi sobie z ciepłem podczas
>overclockingu C300A na 463!!!

bez probleomow (wiem bo mam :-)