Re: Niskie formatowanie

Autor: Pachuta Sebastian (puchaty_at_polbox.com)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 15:15:48 MET

On Sun, 1 Nov 1998 18:31:49 +0100, "Liroy" <liroy_at_eb.czasnaeb.pl>
wrote:

>Jak je włączyć w Biosie.
>Słyszałem, że to może naprawić uszkodzone fizycznie dyski. Czy to prawda???
>Prosze o odpowiedzi na priva

Dyski czy sektory?
W pierwszym przypadku idz do servisu i modl sie aby to byla
elektronika. Choc i tak nie zawsze sie to oplaca.
Natomiast co to ratowania dysku (sektorow na nim) to nie wiem czy jest
sens ich reanimacji. Swiadomosc iz jest 0 bad'ow w opozycji to
mozliwosci utraty danych po prostu sie nie kalkuluje.
Lepiej przejechac dysk jakims porzadnym programem do jego analizy.
Polecam spinrite, zanaczy bady oraz miejsca podejznae o mozliwosc ich
przyszlego wystapienia (takie bardzo dobre low level analize).

Aha i jeszcze jedno - dac se na luz, nic nie jest wieczne.

puchaty