Re: Niskie formatowanie

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 01:22:51 MET

Liroy wrote in message <71i9rc$avg$5_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Jak je włączyć w Biosie.
>Słyszałem, że to może naprawić uszkodzone fizycznie dyski. Czy to prawda???
>Prosze o odpowiedzi na priva
>
>--
>liroy_at_eb.czasnaeb.pl
>germany_at_friko5.onet.pl
>prywatna strona http://www.free.com.pl/bigcyc9/index.htm
>Olivier Bierhoff jest najlepszy!
>GKS Bełchatów i Wisła Kraków!
>marian dziurowicz największa kurwa z Katowic!!!

Naprawic raz fizycznie uszkodzonego dysku sie nie da. Programy do LLF moga
tylko
zaznaczyc dane miejsce na dysku, tak ze DOS przy formatowaniu go ominie i
nie bedzie ono
uzyte przez system. Format w BIOSie nic Ci nie da, bo wszystkie dyski IDE go
ignoruja. Moga
co najwyzej przeczytac wszystkie sektory po kolei, ale nic nie zapisza.
Poza tym niektore dyski
IDE wymagaja programu od producenta, jeszcze nastepne aby sie daly LLFnac
wymagaja
klucza sprzetowego (Connery), a inne mozna spokojnie przejechac Disk
Managerem.

Xylodius