Re: Zrywane polaczenia TPSA !!!

Autor: Lucas (lucas_at_intercafe.krakow.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 18:56:39 MET

On Mon, 02 Nov 1998 13:58:00 GMT, "Enio" <tkobosz_at_mp.pl> wrote:

>Najpierw spróbuj po prostu magicznego zaklecia:
>AT%E1

Niestety to nic w moim przypadku nie daje :((
Caly czas permanentnie zrywa, grrr...

>Jak to nie pomoze, to sa jeszcze inne komendy tego rodzaju (regulacja
>czulosci).
>Powodzenia!

Dzieki, ale nie wiem czy moje nerwy dluzej wytrzymaja, w kazdym razie
jak wygladaja te komendy?

--
Lukasz Czyczylo ICQ:21798361 lucas_at_intercafe.krakow.pl
"Two possibilities exist: Either we are alone in the Universe