Re: Zrywane polaczenia TPSA !!!

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 14:58:00 MET

> Od pewnego czasu, kiedy buszuje po stronach www telekomuna zrywa mi
> polaczenia z czestotliwoscia tak gdzies co jedna minute

Najpierw spróbuj po prostu magicznego zaklecia:
AT%E1

Wpisuje sie to tam:
Panel Sterowania / Modemy / Ogólne / Własciwosci / Polaczenie /
Zaawansowane / Dodatkowe Ustawienia

Jest to komenda wymuszajaca renegocjacje polaczenia zamiast bezczelnego
zerwania.
Nie gwarantuje, ze to pomoze, ale u mnie pomoglo
(u mnie wprawdzie zrywalo rzadko, ale teraz nie zrywa wcale!)

Jak to nie pomoze, to sa jeszcze inne komendy tego rodzaju (regulacja
czulosci).
Powodzenia!

Enio