Re: TNT inaczej ... (dlugie)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 16:14:29 MET

Kris napisal (-a) :

> Jakie? U mnie Asus P2B, Adaptec 2740, 3Com PCI itd. Wszystko idzie. Ale żeby być OK
> dodam, że dłubnąłem w ustawieniach Bios'a aby system pracował stabilnie.

BIOS to ja mam ustawiony raczej dosc malo stabilnie, moje iPII 400 nie chce
na 4x133 i stare AHA-2940U czasami fiksuje. Wole 4x112 i "niestabilne"
ustawienia zeby bylo... stabilnie :)))

> Jeśli sprzedajesz to nie możesz być obiektywny :-)

Akurat pamieci (ogolnie) to nie moja dzialka ;)

> Ale poważnie to też uważam, że
> najnowsze Hitachi są jednymi z lepszych ale problem dotyczy nie tego czy są
> najlepsze ale czy rzeczywiście chodzą na 6 ns bo tego w sam raz nie jestem wcale
> pewny. Problem jest trudny bo jak pisałem niektóre 8 ns też potrafią 133MHz (
> teoretycznie 7 ns do 142MHz a 6 ns ... 166MHz tylko jak to sprawdzić w komputerze).
> Jakie są oznaczenia na tych pamięciach?

Nie pamietam bo pamieci mam w domu a do magazynu nie mam w tej chwili czasu
leciec. Ale sa to te najnowsze Hitachi, nie wiem czy nie u Toma widzialem
ich rekomendacje.

Piotrek