Re: TNT inaczej ... (dlugie)

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 13:49:58 MET

> Te tez chodza na 133 MHz tylko, ze inne graty sie sypia.

Jakie? U mnie Asus P2B, Adaptec 2740, 3Com PCI itd. Wszystko idzie. Ale żeby być OK
dodam, że dłubnąłem w ustawieniach Bios'a aby system pracował stabilnie.

> BTW Ja sprzedaje pamieci, bardzo duzo pamieci, cholernie duzo i w/g mnie i
> specy od pamieci w mojej firmie Hitachi 6 ns (one naprawde tyle maja) sa
> aktualnie najlepszymi pamieciami na rynku.

Jeśli sprzedajesz to nie możesz być obiektywny :-) Ale poważnie to też uważam, że
najnowsze Hitachi są jednymi z lepszych ale problem dotyczy nie tego czy są
najlepsze ale czy rzeczywiście chodzą na 6 ns bo tego w sam raz nie jestem wcale
pewny. Problem jest trudny bo jak pisałem niektóre 8 ns też potrafią 133MHz (
teoretycznie 7 ns do 142MHz a 6 ns ... 166MHz tylko jak to sprawdzić w komputerze).
Jakie są oznaczenia na tych pamięciach?

Pozdrawiam.
Kris.