Re: Omijanie blokady mnoznika w P2?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 15:53:18 MET

On Mon, 2 Nov 1998 09:00:46 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

<ciach>

>Nie zechcialbys uscislic?

Hmmmmm. No nie wiem. To jest naprawde dosc skomplikowane - wymaga
zarowno zmiany w slot1 jak i procesorze. Nie jestem pewien czy powinno
sie publikowac takie rzeczy ... W skrocie powiem tak - jedna z nozek
jest odpowiedzialna za blokade mnoznika. W wypadku gdy FSB wynosi 66
MHz to mnoznik jest odblokowany po to zeby mozna bylo ustawic 333 MHz
- gdy FSB jest 100 MHz mnoznik jest blokowany na poziomie 3,5 lub 4.
Rodzaj FSB jest wykrywany przez procesor wlasnie przez ta nozke (przez
poziom napiecia na niej)

>To juz chyba niedlugo :)))

Wszystko zalezy od Intela :)

>Chektor