Dziwne zachowanie dysku ???

Autor: Mariusz Walec (walec22_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 01 Nov 1998 - 00:22:07 MET

Witam szanownych grupowiczow.

Jako primery master mam caviara 4.2 a na secendary master jest quantum 1.6 i
to z nim są problemy.
Siedze wczoraj i przegladam grupy dyskusyjne (offline) sluchając muzyki, a
tu ciach zwis. Po restarcie w biosie juz moj drugi dysk nie byl widzialny.
Mialem juz podobne przypadki wczesniej poprzedzane dodatkowo wylanczaniem i
wlaczaniem dysku ale grzebalem i naprawialo sie jednakze raz nie obeszlo sie
bez formatu bo uszkodzona zostala tablica partycji a ndd nie wpelni sobie z
tym poradził.
Wczoraj natomiast chcialem dokladniej sprawdzic co jest grane i na poczatek
odpiolem zasilanie glownego dysku. Okazalo sie ze pomoglo dysk sprawiajacy
problemy "narodzil sie" przepiolem jak bylo na poczatku i chodzilo to do
dzisiaj. Dzisiaj natomiast zauwarzylem ze po dosc dlugiej nieobecnosci win98
wylaczyl mi dysk i podczas wlaczania go znow zawisl. Juz nie wiem co jest
grane. Raczej to nie jest wina win98 podejzewam ze cos jest z kablami
zasilajacymi lub dwa dyski sie gryzą.
Moze ktos moze mi cos poradzic na ten temat ?

--
Mariusz Walec
walus_at_prz.z.pl