Re: jaka karte 2D (4MB) z wyjsciem TV kupic?

Autor: Fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 01 Nov 1998 - 00:18:02 MET

>Ani jedno ani drugie.
>Kup lepiej Blaze 3D (Jaton Video 77 - to samo) na kości Tridenta
>3DImage 975 - 2D nieco wolniejsze od Matroxa ale szybsze dużo od Virga
>3D całkiem przyzwoite i rewelacyjne jak na tą klasę cenową
>Cena ok 130-150 zł
>Ma wyjście televizyjne.
Tyle ze beznadziejnej jakosci same interferencje
Co do szybkosci w 2d i 3d w stosunku do virge`a GX2 to
:))))))))))))))))))))))))) A pod dosem to nie ma nawet porownania
Kumpel ma jatona do niego dalem mu specjalnie tweakowane drivery (roznice
widac w testach) i cos niecos o niej wiem. Za jej plus moge tylko uznac
bardziej dopracowane drivery direct3d obsluguja wiekszosc funkcji wymaganych
w nowych grach, szkoda tylko ze z kazdym nowym driverem jest on wolniejszy
:(

Pozdrawiam