Re: HELP ! Potrzebny Antyvir !

Autor: Kamil Konieczny (1) (kkoniec_at_mks.com.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 21:01:24 MET

> Chodziło mi o to, iż wersja demo po jego napotkaniu wywala komunikat że go
> nie usunie bo to właśnie demo.

ale mozna sobie przeinstalowac winde
a potem troche uwazac i sprawdzac programy
wersja demo, zeby ponownie nie podlapac CIH'a

> No i wypada tylko walić do sklepu po wersję komercyjną, a mogliby dać wersję
> kilkunastodniową-trial jakoś bardzo zmyślnie zabezpieczoną (w końcu są
> fachowcami).

tak, fachowcami od leczenia wirusow
kazde zabezpieczenia mozna zlamac
samo zrobienie dobrego zabezpieczenia tez kosztuje
i to tym wiecej, im bardziej zmyslne :))))

pozdrawiam
Kamil