Re: HELP ! Potrzebny Antyvir !

Autor: Paweł Urbaniak (upps_at_pobox.com)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 17:35:33 MET

Kamil Konieczny (1) napisał(a) w wiadomości:
<363A4337.4939D13F_at_mks.com.pl>...
> [...]
CIH)

>co do CIH'a to trzeba go wykrywac/leczyc w trybie ms-dos
>(start->zamknij system->tryb ms-dos)
>a to dlatego ze wir ten instaluje sie rezydentnie w pamieci windy
>
>pozdrawiam
>Kamil

Chodziło mi o to, iż wersja demo po jego napotkaniu wywala komunikat że go
nie usunie bo to właśnie demo.
No i wypada tylko walić do sklepu po wersję komercyjną, a mogliby dać wersję
kilkunastodniową-trial jakoś bardzo zmyślnie zabezpieczoną (w końcu są
fachowcami).

Paweł