win 98 dylemat

Autor: Sebastian Grzanowicz (seboace_at_mail.gwl.koszalin.tpnet.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 18:07:46 MET

co wchodzę na jakšs grupę dyskusyjnš to widzę narzekania na win 98
jeszcze nikt go chyba nie pochwalił w zwišzku z tym
mam poważny dylemat czy opłaca mi się go zainstalować
co własciwie daje z tego co widzialem to wizualnie
jest całkiem, niezly chodzi mi tu akurat o te rozwijanie pasków menu
ae od razu wkurzylo mnie to ze jest w nim explorer 4.0
czy można go usunšć? bo mi się wydaje że z jego wycięciem będš problemy

jesli więc sš zalety to piszcie jakie
o wadach jednak też nie zapominajcie
interesuje mnie także ja sie ma zmiana systemu do gier programow starszy
napisanych po 95 czy 3.11

serdeczne dzięki
Seboace

PS
jak pisać si w netscape comunicator mam zmieniony Encoding i nic
"alt s" to chyba skrót do paska jak go usunšć bšdŸ zmienić.