riva 128 - sorry ze dalej marudze

Autor: Pachuta Sebastian (puchaty_at_polbox.com)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 17:58:35 MET

"Krzychu" <?@onet.pl> wrote:

>Pachuta Sebastian napisał(a) w wiadomości:
><361f069a.36943_at_news.task.gda.pl>...

>Co do sterownikow to nie wiem, najlepiej zostaw stara wersje.
>Natomiast konflikt adresow jest normalnym zjawiskiem przy systemie win95 i
>obsludze karty AGP.
>Jesli pisze -" to urzadzenie dziala poprawnie" - wszystko jest OK.

Bardzo bym chcial ale:
 - podczas ogladania rysunkow w acdsee, przy ich przesuwaniu,
pozostaja takie wstretne smugi na dole i u gory ekranu - z nowymi
steronikami jest ok (ale komputer ma problemy z zamykaniem)
 - from time to time, ale zazwyczaj zaraz po wlaczeniu sie windy
potrafi na ekranie zawitac czarna plansza z pionowymi (zielonymi)
kreseczkami u gory ekranu.