Re: riva128 a glide, etc

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 12:31:03 MET

Dnia Fri, 30 Oct 1998 22:17:35 GMT, event horizon <nth_at_dione.ids.pl>
napisał:

[...]

>sciaglem, installnalem ale jest fehler: mianowicie chodzi toto ciutke wolno,
>irendering sie kaszani (sciany przezroczyste nie tam gdzie trzeba,
>niektorych kawalkow brakuje etc). konkretnie chodzi o rive tnt (diamond
>viper v550). what the hell is it?

Probowales i D3D i OGL?
Na ktorym jest lepiej?

W sumie dosc dziwne, wydawalo mi sie, ze z TnT nie ma zadnych
problemow. Przepraszam, ale ja juz Ci raczej nie pomoge - po prostu
sie nie znam.

A teraz bedzie pytanie za 100pkt.: czy ten D3D support, ktory jest
dolaczony do unreala 2.18 rowniez korzysta ze zmiennych w registry w
kluczu .../UnrealD3D? (dotrilinear, truecolor itp.)
Do tej pory uzywalem wlasnie
Matrox-G200-specific-D3D-Unreal-beta2-patch/truecolor/trilinear...

I jeszcze to:
Czy ktos moze mi wytlumaczyc, na czym polega
1) subpixel precision
2) anisotropic filtering

(metoda dzialania i koszt czasowy)

Dzieki z gory. Czesc.

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____